poniedziałek, 9 grudnia 2013

Finał Paczki za nami!

Kolejny finał Szlachetnej Paczki za nami! Tym razem nie było w niej masy krówkowej, ale wiele innych super rzeczy! Na podziękowanie oficjalne przyjdzie pora, a na razie mam dla Was słowa podziękowania z pierwszej ręki - od Rodziny!

"Witam ponownie

Dopiero teraz ale chyba nie do końca doszłam do siebie. Bylismy bardzo zaskoczeni z ilości otrzymanych prezentów. Dlatego tez niewiedzielismy co odpowiedzieć. Cieszymy sie że są ludzie którzy "niosą" pomoc. Chciałam jeszcze raz bardzo bardzo podziekować za wszystkie prezenty. Sprawiliscie nam ogromna radość która nigdy nie zapomnimy. Ubrania pasuja, Michał wygląda slicznie w kurtce zwłaszcza że żółty to jego ulubiony kolor. Układa z tata lego to drugi strzał w dzięsiątkę. Ewa jest zachwycona perfumami, biżuterią i butami, poszła w nich od razu na dwór z psem. Mąż - buty i ksiazki idealne, usmiech mu z twarzy nie znika, może tak mu zostanie na zawsze haha. A ja w końcu zrobiłam pranie - pralka działa. Buty pasują. Kazda otrzymana rzecz sprawiła nam ogromna radośc. Nie bede musiała kupic wielu produktów. Dziękuję również za przelew na leczenie dzieci. Wdzięcznośc nasza nie ma końca.
Dziekujemy Pani oraz Darczyńcom.
Pozdrawiamy
Iwona, Jarek, Ewa, Michał oraz Nadin"


Ja też dziękuję Wam, Fajowscy Ludzie :)
Ania Łatkowa

2 komentarze:

  1. Aż mnie przeszły ciarki :D:D:D Uwielbiam to uczucie ;)
    Gremlin

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tej masy krówkowej...symboliczna była. Ale takiej bez cukru i mleka niestety nie ma.BŁ

    OdpowiedzUsuń